wtorek, 29 lipca 2014

Beta Destiny - moje podsumowanie

Beta Destiny dobiegła końca i nasuwają się pytania: Kupić czy nie kupić? Co pokazała beta? Co było dobre a co złe?

Gameplay z Destiny 1080p PS4

Beta pokazała przepiękny świat z epicką oprawą graficzną. Czy będzie on jednak duży tego nie wie nikt, nie wiadomo czy to co dostaliśmy to ułamek tego co zobaczymy w pełnej wersji gry czy też 20/30%. Okaże się dopiero po premierze. Podczas testów zobaczyliśmy różnorodność rozgrywki, możliwość wspólnego wykonywania misji ze znajomymi, z przypadkowymi graczami. Sama rozgrywka to istny miód, a feeling strzelania i samej walki jest rewelacyjny. Przynajmniej dla mnie. Duże znaczenie ma umiejętność wykorzystania specjalnych zdolności postaci.

Co mnie martwi to ograniczenie rozwoju postaci do 20 lvl. Przerabialiśmy to już w Diablo 3... Granie dla samego lootu, bez zyskiwania doświadczenia, rozwijania postaci szybko się nudzi. Mam nadzieję że tak nie będzie, jednak może to znacznie skrócić żywotność tej gry.

Ja pełną wersję zamówię.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz